Új vállalkozásbeli eredményeket és innovációkat hozott nyilvánosságra a Huawei a lisszaboni Web Summit keretében megszervezett éves fejlesztői csúcskonferenciáján, a HDC. Europe-on. A társaság ismertette saját ökoszisztémája, a Huawei Mobile Services (HMS) növekedési eredményeit is: például két éve elindult hirdetési platformja, a Huawei Ads már napi hárommilliárd hirdetést jelenít meg, és várhatóan újabb 400 százalékkal nő 2023-ban. A Huawei a rendezvényen díjazta a platform legjobb mobilalkalmazásait, hirdetőit és ügynökségeit is.
A HDC. Europe idei eseményének fókuszában a társaság alkalmazás-áruházának, az AppGallerynek a újabb fejlesztése állt, annak érdekében, hogy még jobb és színesebb alkalmazások jelenhessenek meg a platformon. Az AppGallery mára stabilan a Föld harmadik legnagyobb alkalmazás-áruháza, 2022 harmadik negyedévének végére több mint 580 millió aktív felhasználója volt havonta, ebből 45 millió Európában. A Huawei teljes körű fejlesztői közössége mindazonáltal több mint 6 millió tagot számlál, és több mint 220 ezer alkalmazást integráltak a HMS Core-ba. A HMS okostelefonokon elérhető alkalmazások száma 147%-kal növekedett 2021-ben.
William Tian, a Huawei Consumer Business Group európai elnöke közölte: „Az a víziónk, hogy minden Huawei-felhasználónak a lehető legjobb élményt nyújtsuk az élvonalbeli modern műszaki megoldások kapcsán – hardveresen és szoftveresen ugyanúgy. Sikereink magját az továbbfejlesztett kellékeink és a szerkezetek közti együttműködést erősítő ökoszisztémánk jelenti. Kiterjedt partneri kapcsolatainknak betudhatóan napjainkban már stabilan a Föld harmadik legnagyobb mobil ökoszisztémáját tudhatjuk magunkénak, és tovább folytatjuk az innovációt, sőt még a növekedést ezen a sokszínű piacon.”
A szimpóziumon a Huawei közzétette, hogy hűségprogramot indít korszerűsödött alkalmazás-áruházában, az AppGalleryben. A korszerű programban a felhasználók szinteket léphetnek, sokféle és egyre növekvő értékű kedvezményt használhatják ki, letölthetnek új alkalmazásokat és vásárolhatnak az alkalmazásokon belül.
Hatalmasat növekedett a Huawei hirdetési platformja
Ismertették a Huawei Ads teljesítményét is, amely 2020-as indulása óta kilencszeresére bővítette hirdetői hálózatát, több mint kétszáz hirdetési ágazatot lefedve. Eközben a Huawei Publisher hálózata négyszeresére növekedett – várhatóan 2023-ban ugyanakkor ismételten ugyanennyivel fog növekedni. A HUAWEI Ads pillanatnyilag több mint hatvan tanúsított ügynökséggel büszkélkedhet az egész világon, ezek harmada Európában látható.
A Huawei rendszerében pillanatnyilag napi hárommilliárd hirdetési kérelmet (Ad request) indítanak, amely várhatóan újabb négyszáz százalékkal nő ezután 2023-ban. A Huawei Ads mellett a cég sok más kereskedelmi növekedési lehetőséget is kiépített: példának okáért miután egy alkalmazás megjelenik az AppGalleryben, a HMS-be is integrálják, hogy még jobb digitális, összekapcsolt élményt nyújtson a felhasználóknak. Ez azt jelenti, hogy a Huawei korszerűsített élményt ajánl a keresés, a navigáció és a fizetés kapcsán nemkülönben.
Díjazták a legjobb alkalmazásokat
A Web Summit esetén rangos gálaeseményen hirdették ki a legjobb alkalmazásfejlesztőket, ügynökségeket és tartalomszolgáltatókat, azonfelül díjazták az AppGalleryn elérhető legjobb alkalmazásokat és játékokat is.
A Huawei szakértői szerte Európából öt alkalmazáskategóriában és öt játékkategóriában ítélték oda az „Editors’ Choice Awards” díjat. A nyertes alkalmazásokat változatos megoldású szempont – az innovációs érték, a felhasználói benyomás, a történetmesélés ereje, a stílus szépsége és hozzáférhetőség – alapján választották ki. A díjazott alkalmazások és játékok kivétel nélkül hozzájárultak a felhasználói inger javításához az elmúlt évben.
A legjobb alkalmazásoknak járó AppGallery Editors’ Choice Awards nyertesei a következők:
A legjobb zöld alkalmazás – Moovit
A legjobb egészségügyi alkalmazás – Yazio
A legjobb alapvető alkalmazás – Revolut
A legjobb egyéni növekedést elérő alkalmazás – Kahoot!
A legfelkapottabb alkalmazás – Smule
A legjobb játékoknak járó AppGallery Editors’ Choice Awards nyertesei a következők:
A legjobb multiplayer játék – PUBG Mobile
A legjobb családi és tömegpiaci játék – My Talking Angela 2
A legjobb RPG játék – Summoners War
A legfelkapottabb játék – Infinity Kingdom
A legjobb sportjáték – Fishing Clash
A legjobb stratégiai játék – Lords Mobile
A kereskedelmi partnerek is elismerésben részesültek
A díjak csoportja idén kiegészült a vállalkozásbeli partnereknek és fejlesztőknek szóló a „Grow with Huawei Awards” elismeréssel. A modern díjat mindenekelőtt mindazoknak ítélik oda, akik a vállalattal együttműködtek a felhasználói bázis és a letöltések számának növelésében, hozzájárultak bevételszerzési választások fejlesztéséhez, kihasználva a kulcsfontosságú HMS-szolgáltatásokat, köztük a HUAWEI böngészőt, Petal Searchöt és HUAWEI Ads-et.
Rangos forgalom és felhasználói adatok rettentően fontosak a Huawei Ads részére, amely jó néhány díjat nyert már a hirdetőknek nyújtott első osztályú kampányokért. Ez is része a Huawei szolgáltatásokon átívelő növekedési megoldásainak, amelyek új lehetőségeket szolgáltatnak a felhasználók és partnerek részére a HMS ökoszisztémán belül.
Az AppGallery „Grow with Huawei Awards” nyertesei a következők:
Legjobb hirdető – Flashcore (Csehország); Mediaset Infinity (Olaszország)
Legjobb ügynökség – Avow (Németország); Havas Media Group (Portugália)
Legjobb kiadó – Outfit 7 Limited (Ciprus); AppGeneration (Portugália)
Legjobb növekedést elérő partner – mrge (Németország); Admitad (Németország); FREE NOW (Németország); Zeropark (Lengyelország); SQUID (Svédország)
Jaime Gonzalo, a Huawei Mobile Services Europe alelnöke alapján az AppGallery a választás szabadságát biztosítsa a felhasználóknak nemcsak az alkalmazások és játékok, hanem több hozzáadott értékű szolgáltatás során is. A Huawei Mobile Services (HMS) összekapcsolt ökoszisztémájának betudhatóan az AppGallery gördülékeny felhasználói élményt ad bármely Huawei szerkezet vagy szolgáltatás használatakor. Ez az oka annak, hogy a platform szüntelen növekszik, és több mint 580 millió havi aktív felhasználót ér el a világban mindenfelé.