A BMW megkapta a YouTube „Arany Gomb Díját”

A BMW megkapta a YouTube „Arany Gomb Díját”

A bajor prémiumgyártó hivatalos YouTube-csatornájának videós tartalmaira immáron nagyjából egymillió BMW-rajongó iratkozott fel.

A BMW az utakon a vezetés élményének abszolút szimbólumaként, az online térben ugyanakkor követendő mérceként szolgál. A müncheni központú vállalatcsoport közösségimédia-felületei egyre több BMW-rajongót szólítanak meg, a márka hivatalos YouTube-csatornája mindazonáltal nemrégiben meghatározó mérföldkőhöz érkezett: a BMW által posztolt videós tartalmak közvetlenül immáron nagyjából egymillió feliratkozóhoz jutnak el. A kimagasló siker elismeréseként a bajor prémiumgyártó a YouTube „Arany Gomb Díját” („Golden Button Award”) is megkapta.

A YouTube releváns kapcsolattartási felület a BMW részére rajongói és megrendelői felé, ezt mindazonáltal a videómegosztó platform legfrissebb mérési adatai is alátámasztják: a BMW hivatalos YouTube-csatornája csaknem 1,14 millió feliratkozóval büszkélkedhet, a márka által feltöltött videós tartalmakat ugyanakkor eddig összesen hozzávetőlegesen 333 millió alkalommal indították el és összesen hozzávetőlegesen 6,5 millió órán keresztül játszották le. A nagyérdemű mindemellett konkrétan aktív is: a BMW hivatalos YouTube-csatornáján közzétett videós tartalmakra minden 57. másodpercben érkezik valamilyen reakció, megosztás vagy hozzászólás.

A videómegosztó platform házon belüli szakértői megint a BMW-t választották meg „a YouTube legmenőbb autómárkájának” („the hottest auto brand on YouTube”). Külön kiemelték a #NEXTGen 2020-as felvonása kapcsán megosztott videós tartalmakat, amelyek mulattató stílusban egyesítették a szakmai párbeszédek mélységi tartalmait, a dokumentarista riportok érdekességeit és az online világpremierek izgalmát, kiugró népszerűség közepette helyezve reflektorfénybe a BMW továbbfejlesztett hozzáállásának és korszerű gondolkodásmódjának kettősét.

A BMW hivatalos YouTube-csatornája a #NEXTGen 2020-as felvonása alatt érte el az egymillió feliratkozót, amikor is a rajongók futótűzként osztották meg egymással a hivatalos márkabejelentéseket, a lebilincselő háttértörténeteket és a moziélményt idéző professzionális videókat. A modern modellek leleplezése a közeli jövő korszakalkotó technológiáiba engedett idő előtti betekintést, a „How to”-sorozat alkotásai mindazonáltal a BMW modellek új és kevésbé ismert funkcióiról rántják le a leplet. A vezetés élményét éltető videókat nemzetközileg osztatlan rajongás veszi körbe. A bajor prémiumgyártó korábbi leginkább közkedvelt YouTube-videója a „The Small Escape” elnevezésű alkotás, amely az 1960-as évek kettéosztott Berlinjébe kalauzolja a nézőt: a BMW Isetta motorterében végrehajtott sikeres szöktetés történetét immáron nagyjából 23 millió alkalommal nézték meg.