A BMW idén is nyújt támogatást leküzdeni Tom Cruise képtelenség küldetését

A BMW idén is nyújt támogatást leküzdeni Tom Cruise képtelenség küldetését

Augusztus 2-án mutatkozik be a hazai mozikban a Mission: Impossible – Utóhatás, ahol Ethan Hunt egy sor jellegzetes BMW modell volánjánál indul akcióba. Vászonra gurul a korszerű BMW M5 sportmodell, az 1986-os BMW 5-ös limuzin, a legmodernebb 7-es BMW és a BMW R nineT Scrambler motorkerékpár is.

A BMW Group újból legjobb autóipari partnerként közreműködött a Paramount Pictures és a Skydance Media mesés akciófilm-sorozatának legmodernebb alkotásában. A Münchenben székelő vállalatcsoport a 2011-ben bemutatott Mission: Impossible – Fantom protokoll óta meghatározó szereplőként vesz részt a Tom Cruise nevével fémjelzett projektben, ezáltal a vállalat a legkorszerűbb epizódot az akciójelenetekben feltűnő BMW modellek mellett átfogó internacionális marketingkampánnyal is patronálja. A Mission: Impossible – Utóhatás augusztus 2-án kerül fel a magyarországi filmszínházak műsorára.

Az Ethan Hunt ügynököt formáló Tom Cruise mellett ezúttal is feltűnik a vásznon Alec Baldwin, Simon Pegg, Ving Rhames, Rebecca Ferguson és Michelle Monaghan, akiknek egy balul elsült akció után megint versenyt kell futniuk az idővel. Az alkotásban szerepet kapott Henry Cavill, Angela Bassett és Vanessa Kirby is. A filmet a Jack Reacher, A holnap határa és a Mission: Impossible – Titkos nemzet forgatókönyvírója, Christopher McQuarrie írta és rendezte.

A titkosügynökök bevetését a modern BMW M5 sportmodell, az 1986-os BMW 5-ös limuzin, a BMW 7-es széria és a BMW R nineT Scrambler motorkerékpár támogatja a filmvásznon.

A Mission: Impossible – Utóhatás című alkotás autós főszerepére felkért BMW M5 sportmodellt pompázatos BMW M Performance alkatrészekkel varázsolták egyéni igényeknek megfelelővé a készítők, a gépkocsi megjelenését mindent összevetve például fekete hűtőrács és szénszálból készült visszapillantó-házak fokozzák. BMW M TwinPower Turbo technológiával dolgozó, 4.4 liter hengerűrtartalmú V8-as benzinmotorjával, 441 kW / 600 lóerő maximális teljesítményével és modern fejlesztésű BMW M xDrive okos összkerékhajtásával a modern BMW M5 (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 10,5 liter / 100 km; vegyített károsanyag-kibocsátás: 241 gramm / km) minden szituációban a lehető legjobb tapadásról és a legintenzívebb menetdinamikáról biztosítja a Tom Cruise által megformált Ethan Hunt ügynököt.

A BMW R nineT Scrambler motorkerékpár a film egyik kulcsjelenetében tűnik fel a vásznon, sebes tempójú, vakmerő manőverekkel szelve át Párizs utcáit. Az 1986-os BMW 5-ös limuzin szintén egy adrenalintól lüktető jelenetben kel Ethan Hunt segítségére, új mércét állítva a filmre vett autós üldözések történetében.

A Mission: Impossible – Utóhatás hivatalos előzetese mindebből vérpezsdítő ízelítőként szolgál:

A Paramount Pictures és a BMW Group együttműködése nem merül ki a vászonra guruló járművekben, ugyanis az jövőbeni hetekben a bajor prémiumgyártó internacionális „Mission to Thrill” titulussal rendelkező marketingkampányát is útnak indítja, aminek részeként televíziós reklámokban, nyomtatásban, márkakereskedéseiben és megannyi digitális felületén is népszerűsíti az alkotást.

„A BMW és a Mission: Impossible kiváló párost alkot. Büszkék vagyunk a Paramount Pictures oldalán gyümölcsöző, hosszú távú együttműködésünkre, sőt még hogy erőteljes autóink és motorkerékpárjaink időről időre tovább fokozzák az akciójelenetek izgalmát. A fenséges üldözések közepette mindent elsöprő menetteljesítményre és példás irányíthatóságra van szükség” – nyilatkozta Uwe Dreher, a BMW, a BMW M és a BMW i márkák internacionális kommunikációs vezetője. „A Mission: Impossible – Utóhatás felülmúlhatatlan lehetőséget szolgáltat legdinamikusabb vezető alkatunknak, a korszerű BMW M5 modellnek” – tette hozzá.

„Tekintélyes örömmel üdvözöltük a BMW-t újból a Mission: Impossible – Utóhatás hivatalos partnerei közt. Együttműködésünk hibátlan alapot hoz létre ahhoz, hogy a Föld minden táján elérjük rajongóinkat, akikkel mindent összevetve közösen osztozhatunk együttes szenvedélyünkben, a technológiai innovációkban, a magas oktánszámú menetteljesítményben és a varázslatos élményekben” – mondta Irene Trachtenberg, a Paramount Pictures internacionális marketingkapcsolatokért felelős részlegének alelnöke.

A Mission: Impossible és a BMW Group közti kooperáció kezdete 2011-re tekint vissza, a partnerség az elmúlt hét évben a filmtörténelem nagyon sok ikonikus jelenetével varázsolta el a rajongókat. A BMW modelljei tudniillik nem kizárólagosan megjelennek a vásznon, de a cselekmény érdemi részéből is időről időre oroszlánrészt vállalnak, a korszerű járműtechnológiákat nem egyszer Ethan Hunt és az IMF titkosügynökeinek szolgálatába állítva.

A 2011-ben bemutatott Mission: Impossible – Fantom protokoll négykerekű főszerepét példaként a BMW i8 plug-in hibrid sportautót előrevetítő BMW i Vision Dynamics tanulmányautó játszotta el, a filmben a BMW Head-Up megjelenítő és a gyalogosokra figyelmeztető rendszer (Pedestrian Warning) is feltűnt. 2015-ben továbbiakban a Mission: Impossible – Titkos nemzet a filmtörténelem leglátványosabb tolatás közbeni autós üldözésével örvendeztette meg a rajongókat, a korszerű BMW M۽ főszereplésével. A filmben a központi zár ujjlenyomat-olvasó funkciója is bemutatkozott. A motorkerékpár-rajongók szívverését mindezeken felül a BMW Motorrad S 1000 RR motorkerékpár gyorsította fel, amellyel Ethan Hunt a marokkói Marrakech hegyi szerpentinjeit fűzte egymást követően.