A magyar kis-, és középvállalkozásoknak (kkv) mindössze fele aktív digitálisan, több mint felének honlapja sincs, így a kkv-szektornak a digitális fejlődéssel egyesült erővel mobilra cizellált weboldal létrehozását ajánlták a szakértők a K&H és a Google Magyarország által együtt rendezett költségmentes, Google Digital Workshopon.
A tájékoztatás érzékelteti: tanulmányok alapján a napi több órányi internetezés 40 százaléka mobilon történik, és a pénzügyi tranzakciók 65 százalékát is erről a szerkezetről indítják.
Az információ alapján a digitalizáció ugyanabban az időben jelent kihívást és lehetőséget a kkv-szektornak, amivel egyelőre kevés vállalat él.
Közölték, egy felmérés alapján a mobilozók több mint fele elhagyja az oldalt, ha az 3 másodpercnél lassabban töltődik be, miközben minden második ember a 2 másodperces oldalbetöltést tartja elfogadhatónak. A gyorsaság mellett más szempontokat is célszerű figyelembe venni az online jelenlét kialakításakor a két társaság alapján. Kardinális az is, hogy az oldal játszva navigálható legyen, mert negatív felhasználói inger során az emberek 62 százaléka kisebb valószínűséggel vásárol a cégnél a következő években.
mti