A hordható okos eszközök piacán vezető Samsung Electronics Gear S2 classic okosórájának két elegáns, új kiadását jelentette be. A 18 karátos rózsaarany és platina változatokkal a felhasználók mostantól még inkább az egyéni stílusukhoz illeszthetik okos kiegészítőjüket, a kör alakú dizájn és a fejlett funkciók mellett.
„2015-ben a Gear S2 új kategóriát teremtett a hordható okos eszközök között. A határok feszegetésével a Samsung eddigi egyik legelőremutatóbb viselhető okos eszközét alkottuk meg. 2016-ban még tovább emeljük a szintet, hogy ezután is olyan termékekkel jelenhessünk meg, amelyekre a vásárlóink leginkább vágynak” – mondta el Younghee Lee, a Samsung Electronics mobilkommunikációs üzletágának marketingért felelős alelnöke.
A Gear S2 nagy sikerű bemutatása óta a Samsung nyíltan együttműködik partnereivel, hogy a felhasználók számára még több kényelmet, és kibővített lehetőségeket nyújthasson. Jól példázzák mindezt a CNN és a Bloomberg számlap-funkciókkal kiegészülő Gear S2 alkalmazásai, amelyeket számos újabb követett, úgymint az eBay, az ESPN sportadó, az Uber vagy a Voxer Messenger.
Az új Gear S2 classic NFC-képes, így kompatibilis a Samsung Pay mobilfizetési megoldásával is, amely az amerikai felhasználók számára az idei év elején válik elérhetővé.
A Samsung bővíti mind az óratest, mind pedig a hozzá tartozó szíjak kínálatát, hogy a felhasználók a belső funkciói mellett az okosóra külsejét is minél inkább az egyedi életstílusukhoz és személyiségükhöz alakíthathassák. A vállalat ehhez olyan dizájnereket nyert meg, mint a luxus bőráruiról ismert Colombo, akik prémium szíjakat tervezte, de a Gear S2 számlapjáról számos más művész kézjegyei is visszaköszönnek, úgymint Keith Haring ikonikus figurái, vagy Jean-Michael Basquiat, Jeremyville és Burton Morris alkotásai.
Az új Gear S2 classic februártól rózsaarany színben, elefántcsontszín bőr szíjjal, valamint platina óratest és fekete bőrszíj összeállításban lesz kapható.